Компанія Facebook змінила назву на Meta

Компанія Facebook заявила, що змінює свою назву на Meta. Ребрендинг обумовлений прагненням компанії протистояти критиці, припинити асоціюватися з неетичними алгоритмами та зловживанням ринковим становищем. Техногігант, сервіси якого мають 2,9 мільярда активних користувачів щомісячно, останніми роками став об’єктом пильної уваги та претензій з боку законодавців, регуляторів та правозахисників.

Глава тепер уже Meta Марк Цукерберг (Mark Zuckerberg) заявив, що нова назва компанії зображає її орієнтованість на побудову так званого «метавсесвіту». Бізнесмен заявив, що назва Facebook настільки тісно пов’язана з одним продуктом, що не може відображати все, чим займається компанія сьогодні. Техногігант заявляє, що ця зміна поєднає його різні програми та технології під одним брендом. Корпоративна структура компанії не зміниться.

Термін «метасвіт», що вперше з’явився в романі-антиутопії три десятиліття тому і тепер привернув увагу найбільших розумів Кремнієвої долини, описує ідею загального віртуального середовища, до якої можуть отримати доступ люди, які використовують різні пристрої.

Сьогодні компанія встановила нову вивіску у своїй штаб-квартирі в Менло-Парку, Каліфорнія, замінивши зображення великого пальця на синій знак нескінченності, який буде логотипом Meta.

Додамо, що сама соціальна мережа Facebook збереже колишню назву. Перейменування стосується лише компанії, яка володіє нею, а також Instagram, WhatsApp, Oculus та іншими сервісами.

Будівництво метавсесвіту стане для Meta ключовим проектом. Протягом десятиліття компанія збирається залучити у віртуальний простір мільярд користувачів та мільйони розробників, щоб забезпечити обіг у розмірі сотень мільярдів доларів.

Метавсесвіт будуватиметься навколо AR- і VR-гарнітур, що розробляються Meta. Кожен користувач матиме свій 3D-аватар, за його допомогою він зможе взаємодіяти з іншими користувачами та віртуальними об’єктами. Весь контент із звичайного інтернету буде гладко інтегрований у метавсесвіт.

Цукерберг назвав метавсесвіт «повністю імерсивною 3D-версією інтернету» та «наступником мобільного інтернету». Він вважає, що віртуальна реальність стане мейнстрімом протягом 5-10 років. Meta готова вкладати в цей напрямок мільярди доларів протягом наступних років, наприклад, за 2021 рік на проект буде витрачено $10 млрд.

Meta анонсувала гарнітуру віртуальної реальності Project Cambria, яка вийде наступного року. Вона буде продаватися дорожче за Quest 2.

Meta оголосила кодову назву перших розумних окулярів з повноцінною підтримкою AR – Project Nazare. Такі окуляри вийдуть «через кілька років».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *